BOTTEN IS NÅDD

Fredagskväll och jag sitter med snaran om halsen beredd att hoppa jämfota ut ur fönstret. Eftersom jag har väldigt få vänner i staden och alla mina närmsta är belägrade på längre avstånd har jag kastat in handuken för ikväll. När arbetspasset började närma sig sitt slut tittade jag mot den packade träningsväskan. I den hade jag slängt ner lite kläder utifall att det skulle bli "i värsta fall" så kunde jag alltid gå och träna. I värsta fall var då inga planer alls. När klockan var sex och dörrarna stängdes hade jag just inga planer alls och med tårar i ögonen begav jag mig mot tränigslokalen. Där hade jag lust att lägga mig ner på löparbandet och dö. Jag var nästintill ensam. Förrutom kärleksparet som satt och stretchade och samtidigt hånglade upp varandra. Sedan tittade de mot mig och log och jag drog upp hastigheten och sprang om möjligt ännu fortare. Jävla svin. Gå hem för och ät stek era fula as. Sen gick jag till konsum och dividerade med mig själv vad jag skulle äta till middag. Kostade på mig lite naturgodis och gick hem. Till min lilla sallad har jag nu tagit mig ett glas alkoholläsk i finglaset och inte känns det något bättre.

Jag är singel, äter sallad och har varit och tränat en fredagskväll. Botten is nådd.

Linn:

Det här var nog den roligaste blogg jag läst,haha!! Jag har skrattat oavbrutet sen jag började läsa för en kvart sen. Titta gärna in på min, den är rätt jävla tråkig men den är mest för uppdatering. Ciao!!!

Kommentera inlägget här: