CHECK IT OUT

Jag blev fan tårögd när jag insåg att bloggtipsarna.se rekommenderat min blogg. Dessutom insåg jag att de har riktigt grymma inlägg. De är masters i bloggvärlden. Spindeln i nätet. Navet i hjulet. Motorn i bilen. Ni fattar.

Första pilen är recensionen om min blogg. Pil nummer två är ett inlägg om Katrin Zytomierska. Inte för att hon är så jävla cool men jag är omnämd precis över denna diva och det är coolt. För hon är ond och jag är god. Eller hon är väl inte direkt ond då. Hon är bara för mycket för ofta. Annars gillar jag alla människor skarpt. Det säger min tro och säger min tro det så är det så. Basta.

Helena:

det var så jag hittade och började läsa din blogg för någon vecka sedan.

Jag skojar inte, din blogg är BÄST!

den bästa jag läst iaf ;)

Kommentera inlägget här: