DAGEN DÅ JAG BLEV UTBJUDEN

Idag hade jag den stora äran att bli utbjuden av en kund. När jag började jobba där jag är nu sa mina kolleger att det bara var en tidsfråga innan jag skulle bli utbjuden. Jag som var minst lika singel för ett år sedan då jag började som jag är idag väntade med stora förhoppningar. Det vara bara det att dagarna gick. Dagarna blev till veckor, veckor till månader. Jag var inte ens i närheten att bli tilfrågad om en dejt men så idag hände det plötsligt.

Jag anade ingenting och så stod han där med visitkortet i högsta hugg och en tillfrågan om en helkväll på Harrys. Jag tackade vänligen och sa att lördag inte passade så bra men gärna en annan gång. Sen blev jag knallröd i ansiktet och full i skratt. Och leendet blev bredare och bredare. Faktum är att jag inte vill gå på dejt med den här killen men bara att bli tillfrågad var fantastiskt.

Bra saker händer bra människor. Och jag är fan bäst.

Kommentera inlägget här: