FRUKOST HOS ALEX SCHULMAN

Jag läser Alex blogg, 1000 apor. Häromdagen skrev han och välkomnade till bloggfrukost hos sig själv nästa vecka. Jag är en bloggare och äter frukost därav borde jag få komma. Mejlade honom men har inte fått något svar.

Säg, är inte jag välkommen? Såhär löd mejlet.

Jag kommer din röv!

Klart jag kommer. Jag kan stå för frallorna om det är så. Du har redan offentliggjort din adress en gång på bloggen. Varav jag var väldig snabb och skrev ner den redan då. Skicka gärna adressen ändå. Du har väl flyttat.
 
Jag tar med TP också. Att du har tungan rätt i mun har du redan klargjort men frågan återstår. Har du något innanför pannbenet?

Ewa från skogarna i småland.
 
Kan jag sova över också? Om jag tar med egen kudde. Känner jag SJ, min gamle vän, kommer jag inte i tid till frukost annars.

Det var väldigt modigt det där med TPet. Tänk om han välkomnat mig och ville ta en match? Jag menar vad hade jag sagt. "Vi tar kidsen frågor va?" Jag hade framstått som osmart . Vilket jag inte är. Nej, i fortsättningen ska jag äta frukost ensam.
Kommentera inlägget här: