GE MIG NIKOTIN

Jag har slutat feströka sen tre veckor tillbaka. Detta har automatiskt inneburit att jag slutat dricka. För när jag festar måste jag röka. Jättetragiskt jag vet. Vid sista tillfället jag krökade snusade jag istället upp en dosa tjejsnus. Fina vita protioner med smak.

Nu har jag varken snus eller cigaretter och jag undrar; Kan abstinensen sätta in efter flera veckor?

Hur orimligt som helst.

Idag är det tisdag. Tisdag betyder boxning. Boxning betyder som ni numera vet. Gymkille. Till hans ära har jag köpt nya tajta träningsbrallor. Hoppas han gillar dem om han nu är där vill säga.

Anonym:

abstinensen kan komma långt efter. när jag slutade feströka vara det inte så farligt till en början sen blev jag "sugen" flera månader efter!

Anonym:

var han där?!?!?

Kommentera inlägget här: