GODNATT ERA VRAK

Imorgon kommer ni vakna upp som fullständiga vrak och vad gör jag då? Jag går på långpromenad och sätter mig på bryggan och tittar ut mot havet. Jag önskar er alla oanständig bakfylla med mycket kräk och hård huvudvärk. Jag må tala som en avundsjuk kvinna och det är jag också. Ni har säkert suttit och grillat ikväll eller fått lunginflamation på en uteservering. Skit vad jag önskar jag vore dig för en dag.

Ikväll har jag lyckats hitta fem saknade tröjor underst i skolådan och dessutom städat hela sovrummet. Jag har haft minst lika kul som er om inte roligare.

Skräckfilmer äter jag till vardags men "Robinson 2009" pallar jag inte för spänningen. Nu till en av mina passioner i livet som inte själv är det, Stieg Larsson. Efter 220 sidor blev det helt plötsligt lite spännande.

Väck mig inte när ni kommer hem med ert dånande i trappuppgången. Då är jag tvungen att få er vräkta.
Kommentera inlägget här: