I MINA SKOR

   

På promenaden idag flög jag fram och hade ett väldigt givande samtal med mig själv. Jag älskar skogen och vill bli skogsmulle när jag blir stor. Passade på att ta kort på det konstföremål som befinner sig i parken. Vackert va?

Jag är nog könsmogen. Häromdagen valde jag en Allerstidning från tidningshyllan och jag lyssnar alltid på p4 på när jag är ute och traskar.

Nu kommer tårarna. Fick boken "Livet kan inte vänta" av brevbäraren för en stund sedan. En bok jag beställde tidigare i veckan. Handlar om tre kvinnor som fått cancer varav den ena, Sabina, dog igår. Jag får lägga den boken åt sidan ett tag och läsa den när jag tillfrisknad från min tillfälliga svacka.   

Bättre harmlös än hjärtlös.
Va, har jag precis myntat ett ordspråk?
Underbara mig.
Kommentera inlägget här: