JAG ÅKER PÅ SPÖ

Träffade hyresvärden nere på parkeringen igår. Drog mig inte för att tala om ett och annat för henne om min kära granne. Nu blir min granne vräkt. Hyresvärden hade fått nog, jag hade fått nog och nu åker hon ut med huvudet före. Natten till idag sov jag inte hemma och ska inte göra över hela helgen heller. Jag är beredd att hålla mig hemifrån ett par dagar.

För min kära granne är stor och stark och kommer ge mig spö om hon får reda på att det var jag som satte spiken i hennes kista. Hon är död på Nyströmsgränd. Och möts vi igen är risken stor att jag blir död och begraven bredvid henne.
Men när sista flyttlaset går ska jag skita knäck. Faran är över.  

linnea:

jag har under dagen läst alla dina inlägg. du är underbar!

aliciabotilda:

Och du är underbar för du säger de mest undebara saker som att jag är underbar. Underbart!

Bror:

jag är också underbar

Kommentera inlägget här: