JAG, JAG OCH JAG

Sitter och försöker sparka mig i ändan men det går bättre när jag står upp. Då klackar jag liksom bara benet bakåt och på ett kick har röven fått sig en smäll som heter duga. Sen sätter jag mig ner igen fast syftet med sparken var att ta mig till sovrummet och sätta igång med det förbannade på projektet att städa ur min gaderob.

Detta i syfte att få ett begrepp av vad jag är i behov av. Än så länge tror jag mig veta vilket oftast slutar i finansiell kris för min del. Nu måste jag få ner det på papper så jag behärskat kan ta mig till stan på måndag och bocka av punkt för punkt. Det får bli två punkter då sen sätter ekonomin stopp. Jag avskyr att vara fattig.

Till veckan ska jag umgås med mitt sköna gäng. Jag längtar för just nu står jag utan både gäng och häng.

Kommentera inlägget här: