JAG MÖBLERAR OM

Eftersom jag blir så deprimerad mellan varven när jag tänker på min ensamhet ska jag i den närmsta framtiden omfokusera. Jag ska möblera om.

Så igårkväll efter träningen skulle jag flytta runt möbler i sovrummet tänkte jag. Det var bara det att när jag kikade in i rummet såg jag endast en 1,20 säng stå och gapa emot mig.

Det känns supermesigt att börja möblera om möbler man inte har. Så jag struntade i det och ska införskaffa mig nya gardiner till vardagsrummet istället. Och en tavla. Tavlor är bra.

Sen när jag fått hemtrevligt och myspysigt ska jag bjuda upp gymkillen att rumla runt på komattan i köket. Och sen ska han få betrakta min Elvis talva på nära håll. Och det är inte vem som helst som får den äran.

Först hemtrevligt. Sen trevligt hemma.
Kommentera inlägget här: