PARADISE HOTEL BITCH

Fick ett mejl. Två av mina vänner hade godheten att knåpa ihop en liten anmälan till Paradise Hotel i syfte att försöka få min medverkan i programmet. Året var 2005 och först nu fyra år senare har tjejerna tagit mod till sig att berätta detta för mig.

Av mejlet att dömma gjorde de helt rätt i den saken. För för fyra år sedan om jag läst detta är risken stor att jag slagit ihjäl dem. Båda två. Idag är jag av en annan kaliber. Jag går i kyrkan, behärskar mitt temperament och djävulen inombords ja han har flyttat ut.

Läs själva så kanske ni förstår. 

Aliciabotilda är allas vår festfixare, hon har lätt mellan skratt och gråt och är envis som en gammal get. Många upplever henne som kaxig och stöddig, antagligen på grund av de giftiga kommentarer hon levererar i tid och otid när hon är brutalt ärlig. Sviker någon henne släpper de lös djävulen i henne, och hon kan vara väldigt svartsjuk även om hon oftast inte inser det själv. Innerst inne är hon dock en riktig mjukis, som tror gott om alla och tar väl hand om sina närmaste.
Den främsta anledningen till att vi anmäler henne till Paradise Hotel är att hon förra säsongen satt klistrad framför TV:n vid varje avsnitt, men aldrig själv skulle våga anmäla sig trots att hon egentligen vill träffa mannen i sitt liv. Efter att ha jobbat heltid på en fabrik ett år tycker vi också att hon förtjänar en semester och att omges av killar i bar överkropp. Hon skulle helt enkelt förgylla eller förpesta tillvaron för de andra deltagarna på hotellet, och definitivt locka fler tittare (hon använder aldrig BH, och i bikini får hon killarna att hoppa i poolen). RING HENNE!
Helena:

vi är visst lite lika du o jag. om man dömmer utifrån det som dina vänner skrev!

Kommentera inlägget här: