SÅ DROG JAG UPP HANS BYXOR

Var hos min mormor nu på förmiddagen. När vi bestämt oss för att ta en promenad i det fina vårvädret skulle jag bara göra ett toalettbesök ute i entrén. När jag väntar på en ledig toalett öppnas dörren till handikapptoaletten och ut kommer en äldre man med rullator. Hans byxor hänger nere vid knäna.

GUBBEN "Ajdå, jag får inte upp mina byxor"
JAG "Behöver du lite hjälp kanske?"
GUBBEN "Det vore snällt"
JAG "Har du skjortan instoppad eller utanpå byxorna"
GUBBEN "Instoppat"
JAG "Man kan ju inte gå med byxorna nere heller"
GUBBEN "Haha"
JAG "Klart sådär. Nu kan du promenera vidare"
GUBBEN "Tack tack"

Sådär. Nu har man varit innanför byxorna på en 80-åring också. Det är sant som det är sagt att jag gillar äldre män men det kanske är på tiden att sätta ett tak.
Emma:

Emma:

Hahaha!!!! Det här var något av det roligaste jag nagonsin läst! Kul blogg!

cpmamman:

Vad rart gjort :)

Kommentera inlägget här: