SKA DET VAR SÅ SVÅRT?

Efter att Dixie kommenterat ett av mina inlägg blev jag lite nyfiken och besökte hennes blogg. Väl där hittade jag hittade jag storartade ord. Tjejen har uppenbarligen huvudet på skaft och kommer en dag bli mycket framgångsrik. Se själva. Här nedan följer ett utdrag från hennes blogg. Välskrivet och snyggt.

Aliciabotilda: tipsades hos henne på bloggtipsarna. om jag hade varit karl hade jag gjort henne till min och aldrig låtit henne gå, typ. hon är en rolig tösabit och kanske lite bitter. men det är ju så lätt att bli bitter, trust me - i know. jag vill vara hennes vän.

Det ska väl inte vara så svårt att fatta. Fattar hon, fattar ni.
Dix:

haha, välskrivet var nog att ta i. vad är grejen med första meningen lixom? hujedamej så fel det kan bli. men jag menade åtminstone väl, det är det som räknas. åtminstone ibland.

Dixäj:

eh nu är jag senil och kom inte ihåg vad jag skrev förut. hur ska det bli vid 35 om minnet är dåligt vid 23? skrämmande.



jo, jag förstod minsann att det inte var något bad emot mig sickan. jag har ju huvudet på skaft, som du redan vet! (:

Kommentera inlägget här: