TACK FÖR INBJUDAN ALEX!

När hoppet som ändå är det sista som överger mig dimper det ner ett mejl från Alex Schulman.


Hej!

Välkommen på bloggfrukost hemma hos mig imorgon. Det blir trevligt!

Vi äter en macka, och så berättar jag kanske lite om boken, om ni vill höra, och så får ni ett ex.

Jag ser fram emot det!

Jag ber er om en sak och jag HOPPAS verkligen att ni vill göra mig till viljes.
Berätta inte i din blogg var jag bor. Jag skulle verkligen vilja att inte alla visste om detta.

Om du INTE kan komma, mejla mig så ger jag platsen till någon annan.

Annars ses vi imorgon!

Många hälsningar

Alex

Dessvärre tre dagar försent. Hur kan jag ha missat detta mejl? Vart har jag varit och hur i helvete låter jag denna chans slippa förbi mig. Har jag gått och tagit mig själv på för stort allvar. Jag har superdåligt samvete och ska med bestämda steg gå och köpa hans självbiografi imorgon. Som en kompensation för mitt dåliga beteende.

Jag är så jävla nöjd. Alex bjöd mig på frukost och jag behövde inte ens stå för frallorna.
Kommentera inlägget här: