FUL KILLE SÖKES

Av några mystiska omständigheter har jag fått möjligheten att titta på kanal 5 idag. Dessvärre gick finalen av "Den rätte för Rosing" på repris. Jag vet ärligt talat inte om jag ska krypa ur skinnet. Det är så bisarrt och dåligt. Det enda klyftiga hon kunde dra till med var "hade jag inte haft min botox hade leendet gått ändå upp till öronen".


Mannen jag träffade igår är för snygg för mig. Om vi går på stan och håller handen kommer jag bara tänka-
att-alla-tänker-vad-tänkte-han-på-när-han-blev-tillsammans-med-henne. Ja ni fattar. Enligt kompisar jag har blir deras självförtroende mycket bättre när de hittat en partner. För mig är det tvärom. Jag ifrågasätter hur någon skullw kunna vilja vara med mig. Konstigt, eftersom det säger säg självt. Jag är ju bara så bra.

Varför får jag huvudvärk när sista drinken var ett glas vatten.
Då borde man förskonas.

Kommentera inlägget här: