TYCK TILL OM DU VILL

Det är kul när en förlorare kramar om segraren och säger "vi är vinnare allihop".

Min lillebror ringde mig nu.

JAG "Hallå"
BROR "Hej, jag har hittat din blogg"
JAG "Jaha, vad tycker du då? Rolig?"
BROR "Ja, det är en sak som stör mig. På bilden, det är inte en vitsippa utan en snödroppe"
JAG "Haha, okej. Fel av mig. Men vad tycker du då?
BROR "En annan sak. Jag läser att du skrivit att det var mitt fel att det brann i huset. Vilket jag har förnekat i alla år ändå skriver du det"
JAG "Hahaha, förlåt"
BROR "Och där var en bild på min son"
JAG "Just det, glömde säga det. Jag la upp en bild på Jonte."
BROR "Vissa saker vet jag inte hur jag ska ta. Hur vill du jag ska tolka?"
JAG "Vadå vissa saker? Vadå tolka?"
BROR "Ja alltså, vill du jag ska tolka att du är dum i huvudet?"

Jag är dum i huvudet. Yes, äntligen som jag har väntat.
Kommentera inlägget här: