HUR HAN FÅNGAR MITT HJÄRTA

Här sitter jag på bussen och lapar lite tid. Funderar över vad som inte imponererar på mig.

- Bilar. Killar och deras bilar. Om man dessutom kör runt i en bil med stora fälgar och med förstärkare så varenda kotte hör den dånande musiken hamnar man med minuspoäng.

- Muskler. Lagom är bäst. Jag träffade en mycket vältränad kille en gång. Det gick inte. Jag fick inte runt mina armar om honom. Ingen mysfaktor på bodybuilders.

- Teknik. Lägger man åtskilliga tusenlappar på surround och diverse är man enligt mig inte bara ointressant men också dum i huvudet.

- Karriär. Konstigt nog gillar jag att leva rikt men tycker bäst om lågavlönade killar. (De behöver ju inte vara jättefattiga iofs)

- Hygien. Är man som kille överdrivet hygienisk och duschar tre gånger om dagen, dränker sig i parfym och inte kan gå i mjukisbralls har man inget att hämta hos mig. Jag gillar killar som goes dirty.

- Snålhet. Vaksamhet är bra och sunt förnuft men ska jag betala för middagen? Big no no!

Annars är jag jävligt flexibel.
H C Barregren:

Det var en bra lista. Jag skrev en likadan på min blogg en gång. Den innehöll en punkt: Hon ska vara frimodig (jag passade dessutom på att utnämna frimodig till Sveriges finaste ord).



Krams!

CB:t

Kommentera inlägget här: