GYMKILLENS VARA ELLER INTE VARA

Jag tror jag är nära att bli ihop med gymkillen trots att han denna morgon när vi träffade på varandra i entren på gymmet känns aning arrogant till sättet. Han är liksom oåtkomligt på ett vackert sätt. Han verkar intresserad fast ändå inte liksom.

Tyvärr kan jag inte bli ihop med honom förrän jag rett ut en sak som hände oss för snart ett år sedan. Jag behöver er hjälp. Jag kan inte bestämma mig för om följande situation kan tas som en komplimang eller borde anses som ren förolämpning.

Här kommer situationen:

För något år sedan träffades jag och gymkillen på krogen. Vi fick syn på varandra på håll och jag kunde inte för allt i världen placera honom. Vart hade vi träffats förrut? Killen i fråga kommer fram till mig och kan berätta att vi tränar på samma gym. Enligt honom har han försökt få kontakt med mig men att "jag ser så sur ut varje gång jag är där". Jag blir smickrad av det han säger och då böjer han sig fram och kysser mig vilt. Jag står överväldigad och förvånad kvar. Vi som knappt pratat med varandra och ännu mindre känner varandra har helt plötsligt hånglat. Sen säger han "det där har jag velat göra sen jag såg ditt vackra ansikte på gymmet". Sen säger vi att vi ska ses senare och han som egentligen vart påväg hem redan bestämmer sig för att stanna. Jag däremot flyr med svansen mellan benen och än idag funderar jag över om det var helt okej att han slängde sig om min hals sådär.

Kommentera inlägget här: