andligt andetag.



Det var en givande tid i kyrkan. För mig och de tre andra. Församligen är utdöende. Idag diskutterade eller talade om något som jag redan tycks glömt bort. Det handlade om andliga gåvor, mirakel, död och uppståndelse. Drog lite på läpparna när prästen uttalade sig i samband med seanser att "det är ologiskt". Undrar för hur många i världen som Bibeln ter sig "ologisk".

Nu ska jag hoppa in i duchen efter att dragit mig i håret av förtvivlan. Får inget grepp på detta med webbdesign. Det är ju inte för inte jag valde teater istället. Det är snart dags att ta bussen för att ta tillfället i akt att kolla på min superstjärna till kollega briljera på innebandyplan. Hoppas hon inte är bänkad bara.

Därefter ska jag köpa två semlor och överrumpla mormor på ett litet besök.

Sassa brassa, mandelmassa, Å. innebandy! Känns som sporten är till för de som inte kan åka skridskor och som inte har någon bollkoordination och därav inte spelar fotboll. Lite mesig faktiskt. Och tre halvlekar, set, omgångar?


Kommentera inlägget här: