brodag.


Jag tycker inte om att ha saker att göra ändå samlar jag alltid på mig en hel del.

- Jobba, lovar med handen på hjärtat att behålla lugn och sans hela dagen och nothing by the truth. Vilket päron.

- Träna, ska vi få in ett tredje pass den här veckan måste det väl ändå bli idag med tanke på att söndagen är sista dagen i veckan. Jag protesterar! För korta veckor! Inför gärna en dag till så man slipper känna sig så sjukt stressad. En dag efter torsdagen, som kan heta brodag.

- Mormor. Mitt samvete gnager. Hon ska få all min kärlek och uppmärksamhet idag.

- Gaderoben. Juoo. Den är tom. Alla kläder ligger på golv, i säng, tak, tvättkorg. Igår när jag skulle lägga mig hittade jag ett par trosor under kudden. Va fan!

Hinner jag detta blir jag nöjd. Hinner jag även dammsuga ska jag klappa mig själv i ryggen och kyssa mina fötter.
Sussie:

Ewa! Jag kan inte i ord uttrycka vad lycklig jag blir över att du har startat en blogg. Rätt människa bakom tangenterna. Du kan det här du! Jag ska bli en trogen läsare.



Saknar dig. Vi måste klämma in en träff, med eller utan Brodag. Puss

Kommentera inlägget här: