brudar överallt.



Godmorning, sunshine.  Igår hann jag emellan knapprandet på tangenterna ta ett varv  med dammsugaren. Ställde klockan på sju och hade visionen att ta mig upp och till gymmet. Så blev det inte alls utan låg kvar som en död fisk och snoozade i 45 min.

Igår satt jag i telefonen en halvtimme. Mycket behaglig sådan och lite smårolig men med många frågetecken. Det är den här killen som jag inte alls känner, tycker någonting om eller  har något emot. Förutom en sak. Konversationen gick ungefär såhär,

Jag "Jaha var du bakfull i söndags då?"
Han "Ja, som bara den."
Jag "Vart gick ni?"
Han "Vi gick till  CCC"
Jag" Låter som ni hade kul, förfestade ni lite innan då eller var det spontan utgång?"
Han"Nej vi förfestade, Först killarna sen gick vi till en tjejfest med tjejer. Man är ju singel så det blir roligare då."

Jag "Eeeh. OK"


Va? Trodde det var 2009 och vi inte talade om könsroller eller flickfest kontra grabbfest. Dessutom skiter väl jag i om du hade tjejer i dig, över dig eller under dig!

Kommentera inlägget här: