drömtydning

Detta är varför jag behöver ett liv. Jag har legat stenad tills nu och missat hela morgonen. Jag vill också ställa klockan! Suga på "morgonstund har guld i mun". Jag är ohållbar.

Tydligen har jag mycket att bearbeta i mitt liv eftersom jag drömmer väldigt mycket om nätterna. Det var en vän som sa det där om att det är bra att komma ihåg sina drömmar, för i dem jobbar du med dina känslor.

Mina senaste drömmar har gått ungefär såhär.

Jag har sett fram emot en fest och träffa en särskild kille. Vaknar nästa morgon och minns ingenting. Får panik.
Jag konstaterar, dricker för mycket, gillar fest och vill träffa en kille. Panik!

Pappa dör och vi gräver ner honom i trädgården. Jag vill inte se på.
Det är uppenbarligen så att jag inte vill att min pappa ska dö. Kan också förstå av drömmen att jag vill ha en trädgård.

Två kompisar har fått en sväng av depression och bor i ett föräldrahem till en annan vän. De orkar inte dammsuga.
Behöver fler vänner och behöver dammsuga!

Nu ska jag ta mig för morgonen.
Kommentera inlägget här: