fytta överklassen till Norge



Jag köper aldrig trislotter men om jag skulle göra det tror jag nog att jag skulle vinna. Vilket inte alla borde. Varje dag tar jag en kopp kaffe till nyhetsmorgon och där borde man inte visa när dryga, överklassfolk vinna pengar. Idag var det en tjej, brun som stryk, som precs varit i Taihland. Hon vann 200 000 :- . Det är fan inte ett rättvist samhälle. Ett samhälle där vi ska värna om de svaga. Jag har knappt råd att ta bussen fyra mil men hon kan flyga till värmen varje år. Vilket jag inte vet om hon gör men tyckte det syntes på henne. En liten missnöjd min som "200 000:- räcker inte ens till min manikyr eller swedish massage på resorten".
Man borde segrera alla rika från trislottköp möjligtv is kan de erbjudas köpa en tialott. De ska inte få min vinstpengar iallfall. Egentligen kan vi flytta dem till Norge så vi blir av med dem helt.

En vän säger till mig att man bearbetar känslor i sina drömmar. Jo tack, det märktes inatt. Killen och jag finner varandra på en semester (tydligen var jag rik). Vilket har hänt i verkligheten, Sen när vi är som mest lyckliga vänder han sig om och går. Då är han helt plötsligt inte alls kär utan dras till någon annan. Detta är typiskt för mitt liv. Flera gånger förra året var det väldigt mycket fina ord, tårtabakande, övernattningar och massa kärlek vid första överkastet. Trodde jag ja. Killen ändrade sig. Skenet bedrar och nästa gång jag ser honom ska han få ett kokt stryk. Han och alla andra.
Kommentera inlägget här: