lär man sig av sina misstag?



Igår fick jag en sväng diabetes innan jag gick och la mig. Drack ofantligt mycket vatten och kände mig lite lurig. Det var inbillningssjuka och gick över lika fort som det kom.

Det sägs att man lär sig av mina misstag. Det gör aldrig jag. Tendensen hos mig är att jag gärna gör om misstagen om  och om och om igen. Detta sätts i samband med killar jag börjar träffa. Här är några typexempel på saker man INTE ska göra när man börjat träffa någon.

Ring inte på fyllen och ifrågasätt honom.
Dejta aldrig två samtidigt eller kanske ännu viktigare, om du gör det, sköt det snyggt.
Ifrågasätt inte hans ungängeskrets.
Acceptera hans tjejkompisar.
Bli inte sur utan anledning.
Ring inte när han uppenbarligen inte vill prata.
Kommentera inte allt han gör eller hur han ser ut.
Visa aldrig öppet att du är svartsjuk.

Får se om man lärt sig något. Detta är misstag jag övat på en del och lyckats göra varje gång. Funkar aldrig.
Idag börjar jag jobba vid ett tiden och innan dess har jag et berg av disk att ta hand om. Nu först blir det en stor kopp kaffe!





Kommentera inlägget här: