mitt fetto.


Börja känna en viss tristess på soffan! Min roomie vill aldrig vakna. Var och tränade idag på morgonen och var väldigt tillfreds med mig själv på gymet. Gjorde ett bra jobb! Börjar gå på tomgång det där annars. Snarkar mig igenom övningarna. Även om jag skulle bli väldigt tacksam över att förlora några kilo är det inget som jag har hängt upp mig vid för tillfället. För nu tränar jag och mår bra. Det är bara en sak man kan bli aningen irriterad över. Alla dessa man hör om som rasar i vikt människor. Så fort de börjar gå lite promenader så rasar det, när det är kära, får maginfluensa, sovit lite dåligt eller har hjärtesorg! Alla dessa saker har drabbat mig men aldrig någonsin har utgången blivit förlorad kroppssvikt.
Snarare tvärtom, vart sviktar det? Fan!


Påväg till träningen!

Kommentera inlägget här: