raderad.


Har ni hört en finne prata engelska någon gång? Det är humor! Mr Bean släng dig i väggen. Tror inte att jag skrattat på Mr Bean än enda gång. Har bara lust att ge honom en örfil. För att inte tala om Papphammar. Jag mår psykiskt dåligt av skiten.

Bra dag på jobbet och hundra frågor som "ni har väl inte gått i konkurs"? Nej, det har vi inte. Jag driver ju stället. Typ.

Alltså, är det så att jag blev raderad för hans flickvän inte ska se att vi är vänner över internet. Om så är fallet, slänger jag mig ner på golvet och rullar av skratt. Nej, så kan det inte vara eller kan det? Stackars tjej och jag trodde jag var osäker.
Jag ska bli kompis med nublivande killes ex, nästan bästis. För att det nu skulle bli så jävla naturligt. Hoppas  han inte har ett ex. Hoppas han är oskuld.

Nu ska jag laga mat och betala räkningar.




Köpte två nya mössor idag! Jag som inte ens använder mössa. Jag har ägghuvud.



Idag blir det rostad smörgås med smör och rödbetor samt en öl. Gott!
Kommentera inlägget här: