Utekväll

Tydligen är det någon på facebook som har delgivit sitt intresse i frågan "tror du (och så mitt namn) kommer få barn någon gång i sitt liv?". Ärligt talat vem fan bryr sig? Så länge man inte vill få barnet med mig och ligga måste det vara totalt ointressant. Särskilt om man är en hon, som hon nu var, då kan vi ändå inte göka ihop några kids. Låt mig vara.

Ikväll var det utekväll. Jag var hemma innan tolvslaget. Antingen har jag blivit gammal eller var jag för full. Vad som nu än låter vettigast.


M fångade alla i sin stormvind. Under handtorken då vill säga.



Michan blev aldrig full. Hon tål för mycket.



Mahlin hungrig som fan.

Nu ska jag ta disken och sen krypa ner i min varma säng förtränga det som ska förträngas ikväll och se fram emot morgondagen.

Kommentera inlägget här: