mamma suger.



Aloha. Min mamma tittade förbi ikväll när hon var i staden för att göra rätt för sig. En helg innan jul lånade min mor och hennes syster min lägenhet för lite lugn och ro och en del avkoppling. Jag begav mig hem till mina föräldrar och så sov de här. Helt okej för mig eftersom jag är mörkrädd och sällskapsjuk. Jag tillbringade mer än gärna min tid och gör fortfarande hemma-hemma. Hur som haver, söndag vid lunchtid innan sällskapet skulle bege sig hemåt ringer mamma och säger att det är en läcka i i badrummet och toalettstolen har gått i tusen bitar. Va fan, tänker jag, skulle det vara nödvändigt. Det löste sig till slut efter en liten kontrovers med hyresvärden som menar att det var en åverkan på toastolen. Att någon stått och sparkat eller puttat väldigt häftigt. Absurt tyckte jag, att min 50-åriga morsa skulle stått och sparkat på en toastol. För två dagar sen trillade den nätta lilla räkningen in genom brevinkastet, jupp, 4500:-. Jag hänvisade till mamma och så släppte jag ångesten. Jag som i framtiden funderat på att renovera ett mysigt litet hus, men kostar en toastol 4500:- får jag nog tänka om. Innan jag hunnit till köket har jag väl ett lån på flera hundra tusen. Då bygger jag hellre ett utedass och skiter där.

Nu är det "Brothers and sisters" med E. Jag är helt jävla kär!



Så här ser man ut när man är försenad till jobbet, vädret suger , håret är fett och man har chockrosa.



Kaffepaus på jobbet. Känner mig som kung i fikarummet.

Kommentera inlägget här: