Är du min man?


Datorn har fördärvat mitt liv. Tidigare hann jag allt. Snygg och rent hade jag omkring mig. Allt hade sin plats. Kom alltid i tid till jobbet. Idag såg jag spindelnät i sovrumsfönstret och duschade idag för första gången på tre dygn! Jag är äcklig! Och beroende.

Eftersom jag har bestämt mig för att hitta Mr  true love det här året har jag arbetat lite på en efterlysning efter just den rätte. Detta är ingen vanlig utannonsering om "medelålders kvinna, kurpulent, med intresse för långa skogspromenader". Detta är en brutalt ärlig en! Here it goes.

Är du min man?
Är  du en hejare på att laga mat. som älskar att sätta krydda på tillvaron? Är du en genuin man, över 1,70 och sportintresserad är du kanske den rätte för mig. Jag söker en man i sina bästa år (25-35 år) med inget förflutet, inga ex-flickvänner och schysst mamma. Gärna hår på bröstet och inte kriminellt belastad. Älskar du, precis som jag, att läsa böcker, titta på tv, dricka sprit och äta godis? Har du sinne för ironi och gör du allt för din kvinna. TIllsammans kan vi resa och se världen, tillbringa lördagsmorgnar med en kopp kaffe till P4s "Ring så spelar vi" eller älska som vetvillingar på köksbordet? Är du min man?
                                                              Bloggaren har mitt telefonnummer, hoppas vi hörs snart /kärlekstörstande tjej
Kommentera inlägget här: