pojkvän to be.


Jag var positivt överraskad att jag inte slängde telefonen i golvet när larmet ringde idag och mer överraskad blev jag när jag såg mig i spegeln. Yes. Äntligen hade jag kommit ihåg att ta bort sminken innan jag la mig. Jag är  trots allt snygg om inte snyggare utan all mascara, rouge, high och gud vet vad det heter.

Dagens låt: Hoffmaestro & Chraa -HIghwayman.

Igår kunde jag inte somna så låg och funderade på potentiella pojkvänner. Fick till en liten lista.

Han som kanske har flickvän eller kanske inte har eller kanske.
Han som är bästa tänkbara men ful som stryk.
Han med barn på köpet.
Han med ex-flickvännen.

Han som inte vet vad han vill.

Han som inte kan lite på mig.
Han som är för gammal (gråhårig) + familj?
Han som är pedant + en flickvän
Han som har för stor frilla + en flickvän
Han som är för ung.
Han som inte är i Sverige.
Han som är så underbart vacker + en flickvän
Han som ser ut som Erik Segerstedt + vad jag tror flickvän

Det är inte helt kört ändå. Även om en tredjedel av dessa har ratat mig och en annan tredjedel kommer med flickvänner på köpet så tåls det tänka på. Skam den som ger sig!

Kommentera inlägget här: