tatuering.


Satt uppe till tre inatt och tittade på "Brothers and sisters" medans E låg och snarkade i soffan. Hon är sötast när hon sover men inte ens då särskilt tyst. Ett tag trodde jag hon var vaken för det var ett himla tjattrande men hon sov djupare än törnrosa i sin hundra år. Det är mysigt att ha folk på övernattning. Även om soffa är en Ikeas klippan, stenhård och 1,5 m lång. Det är därför jag inte dejtar längre killar längre. De är svårgökade på soffan.

Nu är min säng ockuperad av min kusin som jobbat natt och ska slagga här. På min lediga dag och allt men kärvänlig som man är. 

Nästa projekt här framöver är en tatuering. Jag har gjort lite efterforskningar på heta tatueringar och placeringar på dem. 
Mina tre i topp. 

3. Ami, Miami Ink. Kan ha kommit med på topplistan för jag avgudar honom och älskar killar i rakat. He is my man.




2. Victoria Beckham. Läcker och diskret. Perfection!



. 1. Angelina Joli (skuldran). Man vill  ju bara ligga med henne så jävla snyggt!


 
Kommentera inlägget här: