MIN GIFTASPROFIL

Min vän ska gifta sig. Idag kom inbjudan. På bröllopstorget.se har de lagt upp sin profil. Jag står namngiven som brudtärna. Mycket berikande. Tills jag insåg det var som brudtärna och inte brud. Jag kommer aldrig bli bortgift.

Min giftasprofil idag är ungefär lika med döden.

aliciabotilda och namne

20 juni 2096

Bakgrund
alciabotilda 111 år, bostadslös, tandlös och kutryggad
namne 100 år

Parets förlovning
Aliciabotilda gifter sig den 20 juni 2096 med sin trolovade som hon träffade när tredje världskriget bröt ut och de hamnade på samma rymdfarkost. Då gick aliciaotildas kille ner på knä och frågade om inte hon kunde tänka sig tillbringa resten av sitt liv med honom med tanke på att hon levt ensam så länge.

Men jag är tacksam för det lilla. År 2096 är ett stenkast bort med tanke på hur snabbt junimånad rullade iväg.
Kommentera inlägget här: