"EN GÅNG I LIVET" ÄR EN GÅNG FÖR MYCKET

Det här är straffet för att bo i stan. Studenter.

I förra veckan hade jag överseende, igår tänkte jag "aja, det är bara en gång i livet"

Men det var innan jag förstod att det är nya studenter som tar studenten varje dag hela veckan! Jag som trodde det var precis som på landet och alla gick ut samtidigt. Där fick jag så jag teg.

Det värsta är att jag inte kan lokalisera de jävlarna. Jag kan höra dem men ser dem inte.

Så fort ni kommer inom räckhåll är det ute med er.
Camilla:

Haha, jag vet inte riktigt om jag våga sno en. Men jag kan tänka mig att det är busenkelt att sy ihop ett lila mirakel på egen hand.

Hitta bara ett stort lila tyg, lämna hål för armar, huvud och ben. Resten syr du ihop.

Jag lovar att jag ska hålla utkik efter lämpligt tyg ;)



Och du... varken du eller din blogg är svart. Du är en av de mest bubblande personer jag har träffat.



kram

Kommentera inlägget här: