JAG SKA KASTRERA DIG DIN JÄVEL

En man ringde till mig på jobbet och bad att få höra samtliga färger på en viss kollektion. Jag rabblade upp den ena färgen efter den andra. Skojade till det vid färgen korall och mannen i andra änden skrattade så gott. Vi sa hej och la på. En kort stund senare ringer det igen varpå jag svarar;

- Välkommen till XX.
- Hej, var det dig jag talades vid med alldeles nyss angående de olika färgerna på kollektionen?
- Ja, det var jag.
- Jag har vägarna förbi stan ikväll. Har du möjligheten att hänga tröjan i fönstret så jag kan ta en titt på den.
- Absolut.

Någonstans här börjar jag känna en viss oro i magen och vill slänga på luren illa kvickt men mannen fortsätter;

- Eller ännu bättre du kan ju vara kvar tills jag kommer och visa den för mig personligen.
- Ehhh, nja, tyvärr jag måste hem.

Mannen skrockar förnöjt och säger hest;

- Du låter trevlig.

Äckliga, ondskefulla man! Tvi på dig.
Kommentera inlägget här: