ARRIBA

Jag har haft en bra dag. Stopp och belägg. Vad sa du att du hade haft sa du? Jag har haft en bra dag. Kors i taket. Jag måste ha kommit in i andra andningen för sen när började JAG ha bra dagar? Sen aldrig. Under min dag har jag inte en enda gång tänkt negativa tankar. Jag har inte varit för tjock inte heller för kort i rocken. Inte ens under de svåraste timmarna 15-17 har jag gnällt över mitt liv. Har inte kommit på frågan att be någon åt helvete och inte fällt några tårar. Inte heller har jag trott att jag kommer förbli ensam sköka resten av mitt liv. Eller att jag förblir ett fattighjon. Nej, tack. Jag har haft en bra dag. Hoppas det går över tills imorgon.

Har försökt återskapa lite Spanien i mitt hår. Jag tycker jag lyckades väl. Nu är det restaurang dags.

Emmelie:

men gumman det var ju dig jag menade i inlägget ju! Hitta tillbaka, 100% ärliga mot varandra! It is all you baby!

Second, asfin i håret,skit gulligt kort, får du inte ligga ikväll så är det inte fel på dig utan alla andra ;) puss

Kommentera inlägget här: