DÅLIG DAG

Är irriterad och de bra dagarna var ett minne blott. Jag är sur för att,

1. Mitt tv-utbud är lika med noll och jag är för snål för att köpa en box med fler kanaler. Det borde, enligt mig, ingå i denna förbannade hyran.
2. Mormor var förrvirrad under vårt besök och frågade 357 gånger var hon var någonstans. Efter fjärde gången tröttnade jag och sa att vi hade kidnappat henne från Kina.
3. Jag råkade sätta på Gilmore Girls på polska. Polska är inte vackert och nu kommer jag drömma madrömmar.
4. Jag tog ingen morgonpromenad idag och min svit är ingen svit utan skit.
5. Gjorde av med 175 :- på fika som tog 12 min att äta upp.
6, Jag åt fikan = fet.
7. Jag får fräsa nästan var tioende minut och börjar få slut med papper.

Tur att det är fredag imorgon så man kan styra upp något välförtjänat.

Kommentera inlägget här: