"EN AV DINA VÄNNER ÄR KÄR I DIG"

"En av dina vänner är kär i dig" löd meningen på facebook när jag loggade in ikväll. Wow, tänkte jag! En av mina vänner är KÄR mig! Undrar vem det kan vara. Klickade på applikationen för att få svaret. I vanliga fall tycker jag detta är tramsigt, med applikationer och förfrågningar hit och dit. Men HALLÅ jag kunde ju inte bara ignorera att någon var kär i mig. Tänk om kärleken var besvarad!? När jag tryckt på länken väntade jag med spänning på namnet, men istället dök en tecknad kille och tjej upp. Och datorn bad mig, "välj kön". Alltså, könet på mig eller på personen ifråga?! Jag tryckte mitt kön. Tjej. Klick. Då. "Klicka på ditt stjärntecken". VA?. Aja, kräfta. "Detta kommer att grunda sig på, fyll i fältet" VA FAN. Detta är lurendrejeri. INGEN är kär i mig utan detta är ett hypotetiskt test. Sånt skit höll jag på med på högstadiet. Då gjorde jag till och med ett test som visste sig veta det datumet jag skulle dö. Men hör och häpna. Det datumet har redan passerat så försök lura på någon annan skiten! Jag är realist. (Okej, jag fortföljde testen och det visade sig vara en kille jag absolut inte vill ska vara kär i mig.) Så ingen kärlek idag heller.

Kommentera inlägget här: