EN NORRMAN MINDRE

Sitter och väntar på att norrmannen ska logga in. Då ska jag "råka" vara online samtidigt. Grejen är den att jag suttit här sedan kl 10 i förmiddags. Med risk för att verka desperat. Han är allt jag har kvar. Dessutom kan han hångla bra. Man tager vad man haver.

Hororskopet för morgondagen (ur dagens Kvällsposten)

KRÄFTAN
Du är så positiv och hälsan
klarar du bra. Nu kan du
komma att få en bättre
tid med ekonomin,
du är väl unnad detta.
Men i spel verkar du
inte få någon vinst, så
bäst att spara dina pengar.

De måste vara skatteåterbäringen de snackar om! Kommer jag bli rik nu? Pappa blev lite besviken. Fick bara tillbaka 9000 kr. Förra året fick han 17 000 kr. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Han har varit pensionär i fyra år! Kolla gärna upp honom. Jag tror han har fuskat med deklarationen.


Visste ni att blondinbella är sjukskriven från skolan? Om jag visste det när jag gick skolan hade jag varit förtidspensionerad för länge sedan.

Kommentera inlägget här: