FÖRLÅT MIG FÖR JAG HAR SYNDAT

Drog i mig några sourcream chips efter maten. Mat och mat. En tallrik havrefras med fil och två knäckemackor toppat med lite oliver. Det vore fint att få en riktigt tillagad middag med hela tallriksmodellen. När ska jag hitta någon som vill laga den maten? Till mig..

Jag har inget pokerfejs. Det har jag fått höra många gånger. Att det går att läsa mig som en öppen bok. Det är ok. I de flesta fallen men ibland skadar inte med lite behärskning. I dag hade jag ingen som helst sans och det kom rök ur öronen på mig. Jag var fly förbannad. Goda skäl till det också. Men dessvärre  lyssnar ingen på mig när jag har blodsprängda ögon, hyttar med nävarna och skjuter blixtrar med ögonen. Tyvärr, hade man gjort så kanske det inte varit så illa trots allt.

Kommentera inlägget här: