HEMLIGA KÄRLEK

Detta börjar bli absurt. Igår hade jag ingen hörsel på örat. Inatt utvecklades detta till ögoninflammation. Idag är det tredje dagen på kuren, Är jag inte utan biverkningar och inflammationer imorgon tar jag kontakt med läkarkonsten.

Min hemliga kärlek var inne idag på jobbet. Han är så hemlig att inte ens jag vet om honom. Men varje gång vi ses minns jag. Denna långa och välbyggde man. Synd bara att jag fick näsblod precis när han kom in. Not so sexy.

Annars får jag inte dricka sprit på 7 dagar, Hade väl inte varit hela världen om jag inte varit spritgalen. För ett par helger sedan drog den mig i slagsmål. Eller snarare, hon slogs och jag tittade på.

Till sist. Har bestämt mig för att inte hitta kärleken iår. Jag har omväderat mitt liv och ska springa triathlon istället. Och bara vara cool. Coola jag.
Kommentera inlägget här: