KILLAR HAR INTE TJEJKOMPISAR

Killkompisar ligger med tjejkompisar. Jag tror inte som många hävdar att tjejer och killar kan vara kompisar. Enbart vänner. Vänskapen, tror jag, grundar sig antingen på en tidigare förälskelse dem emellan eller en attraktion. En attraktion som skriker "vi vill ligga men får inte så nu är vi bara vänner". Jag har inga killkompisar alls. De tilltalar mig inte. Även om vi skulle komma bra överens. Killen och jag. För jag kan vara manlig. Det kan jag. Men jag har andra kompisar.
Flickor. Vi förstår varandra. När jag irriterar mig över subban över gatan så vet hon vad jag menar. Medans killkompisen i smyg skulle tycka att subban var snygg och hade heta bröst. Han skulle säkert vilja ligga med henne också. Därav skulle jag inte få den feedback jag är i behov av.

Nej, tjejer och killar är inte till för att vara vänner. De ska hångla brutalt inte vara bästisar.

Anonym:

men kan du vara kvinlig ?

Kommentera inlägget här: