MAN KAN KNULLA RÖVEN AV SIG

Vissa knullar röven av sig andra inte. Jag får ångest om jag legat med två stycken på fyra veckors tid. Jag känner mig lösaktig då. Därför ligger jag inte gärna. Inte alls faktiskt. Jag liksom vill spara mig till min blivande man. Man kan säga att jag är nästintill oskuld. Dessutom har jag hört att man kan knulla röven av sig. Faktum är att man kan ligga så hårt att man går i tusen bitar och får hiv och dör.

"Det är inte dig det är fel på utan mig". Har du inte fått denna meningen sagd till dig någon gång kan du skatta dig lycklig. Jag har hört det fler än en. Hur kommer det sig att man kan vara jätterolig, söt, bra att umgås med och toppen på alla sätt men ändå inte älskvard. Kan vi inte bara dumpa utan alla dessa "men du är så bra". Ska jag trösta någon som inte är ledsen? Ska jag tycka synd om den som inte har förståndet att förstå bättre. Som ratar mig? Kan vi inte alla bara skjuta oss i huvudet.

Nästa gång någon tror sig veta mitt bästa ska jag sucka honom eller henne rakt upp i ansiktet. Jag har liksom slutat bry mig.
Kommentera inlägget här: