ARS - MAN

Hamnade på kanal 6.

Jag är egentligen en väldigt sportintresserad tjej. Jag läser tillexempel alltid sportbladet och sommar OS är en favorit. Varför jag favoritiserar just OS kan bero på att det bara är var fjärde år. Det räcker gott för mig. Annars älskar jag fotboll. Kanske för att jag spelat det själv men jag gillar det skarpt. Däremot vet jag inte så mycket om de olika ligorna.

Efter tio minuter har jag iallafall listat ut att på kanal 6 visas nu en Champions League match (de sa kommentatorerna i vartfall). ARS måste betyda Arsenal och MAN står för Manchester United. Manchester leder med 3 mål mot 1. Nu är bara frågan vem som är vem. Får jag gissa tror jag det röda laget är Arsenal och det blå Manchester United.

Det är bara en gissning för jag vet egentligen inte. Jag tittar av två anledningar. Huvuddomaren är väldigt vacker och det är en stund kvar innan Lost börjar.
Kommentera inlägget här: