B O N D E

Snart presenterar TV4 de nya bönderna inför den kommande säsongen av "Bonde söker fru".

Jag tog mig en tjuvtitt på TV4 hemsida och hittade bönderna Pecka och Kalle. Tror absolut att jag skulle kunna berika deras liv på gården genom att dansa naken på ängarna, mjölka diverse fyrbenta djur, baka bröd, sjunga "en bonde i vår by" och köra traktor. De verkar vara två riktigt trevliga pöjkar. Jag ska genast sätta mig och jobba på brev till dessa två herrar. Vem vet kanske får ni se mig i snickarbyxor och gummistövlar i rutan till hösten. Jag och Pecka (eller Kalle) hand i hand i koskiten.

(Det fanns diverse köttbönder men det lät så dött (haha). Jag arbetar gärna med levande djur)

M J Ö L K B O N D E N   P E C K A


Foto: Marcus Loddby/TV4

S P A N N M Å L S B O N D E N   K A L L E


Foto: Marcus Loddby/TV4

Bilderna är lånade från TV4 hemsida.

DIx:

do it, do it, do it!

Kommentera inlägget här: