IT AINT OVER ´TIL THE FAT LADY SINGS

Det har varit festival i dagarna två.

Hur jag vet detta. Det vet jag inte men vad jag vet är att jag sett mig själv på bild.

Vad jag också vet är att jag fått rätt schyssta komplimanger genom åren. En och annan kille har velat klämma på mina bröst eller kyssa min panna.

Jag kan bara dra en enda slutsats av detta

Hjärndöda eller har de aldrig sett mig på bild.

Jag kan skatta mig lycklig om jag får resa utomlands på mitt passfoto. Troligtvis stoppar de mig i passkontrollen och hänvisar mig till lastutrymmet. Mitt tryne får inte vistas till allmän beskådning då man kan få hjärtflimmer i åsynen av mitt obehagliga fula feja.

Men jag är glad ändå.
Dix.:

det är dags att uppdatera tycker jag. tänk på mig, jag måste få ha roligt oxå!

Kommentera inlägget här: