P L Å S T E R

Min mamma köper mig när jag gråter. Nu har jag gråtit flera gånger på några dagar efter att ha haft ett uppehåll på ett par veckor. Jag tror jag producerar massivt i mina tårkanaler eller är det pollen.

När jag är ledsen ringer jag mammi och biter mig i min darrande underläpp. Hon hör ändå och då brister jag i mitt försök att verka tapper.

Kort därefter får jag ett sms av mamma där hon berättar att hon har lite extra pengar över den här månaden och jag får välja mellan en shoppingrunda eller Ikea. Sen avslutar hon med. "Lite plåster på såren".

Jag älskar när min mamma plåstrar om mig. Det känns så förbaskat gott.

(Men betalar gör jag själv. Jag är trots allt 24 år. 24 år, kattlös, sambolös, giftaslös, barnlös, pengarlös och hopplös)
bitte:

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Kommentera inlägget här: