S T E F A N

Idag får jag ett sms som lyder följande;

"Hej! Jag undrar om du skriver en blogg som heter aliciabotilda?//Stefan"

Nu är det någon som driver med mig, tänker jag. Så fånigt. Att jag skulle gå på den lätta. Jag spelar med och skickar ett meddelande tillbaka samtidigt som jag söker numret på eniro.

Nej, jävlar.

Det finns en Stefan. På riktigt.

Han säger det går lista ut vem jag är och hitta mitt nummer genom att läsa bloggen. Stefan säger att han kan berätta det för mig så inte fler gör samma sak.

Jag gillar Stefan.

För han har hittat min blogg, han suttit och lurat på mig, hittat mitt telefonnummer och vill nu rädda mig från sådana som han. Jag är rörd att han tror så många faktiskt vill ha mitt nummer.

Men ska vi få till det får han faktiskt skicka en bild först. Jag ligger inte med främlingar.

(Jag har inte vett att blir rädd men mamma kommer inte bli glad. Stefan är körd i hennes ögon)
Kommentera inlägget här: