JAG ÄR HELT UNDERBAR

I lördags natt köpte jag och mina underbara vapendragare pizza efter en hård kväll. Efter att konstaterat uppgivet att "jag aldrig komma hitta mannen i mitt liv" stötte jag faktiskt på ett gäng helylle grabbar på pizzerian. Efter en trevlig konversation med en av killarna tackade jag och vännerna för oss och gick hemåt. Jag tänkte inte mer på incidenten men när jag sen idag står och är hårt koncentrerad på att hänga jeans hör en kille säga "jag känner igen dig" förstår jag att det är samme man från i lördags.

- Neeeej, svarar jag.
- Jooooo, svarar han.
Jag känner min kinder skifta färg till rött vilket a l d r i g händer i vanliga fall.
- Jag såg dig i lördags, vi pratade.
Nu håller jag upp jeansen framför mitt tomatröda ansikte.
- Jag var inte dum va? frågar jag försiktigt eftersom jag har en tendens att vara lite allt för uppriktigt i vissa situationer.
- Du var helt underbar, svarar killen då.

Läs; JAG VAR HELT UNDERBAR.

Jag måste gå på krogen oftare för jag är helt UNDERBAR.

Jag är HELT underbar.

JAG är helt underbar.

Jag ÄR helt underbart.

Jag är HELT underbar.

Ja, ni fattar jag är underbar.

Sussie:

DU är helt underbar! Jag hoppas du har en kväll över att gå på krogen med moi...

LordA:

DU är underbar.. Men en tanke! Varför leta vidare när det kanske var mannen i ditt liv som tyckte du var helt underbar?



Fiffi:

Visste du inte innan att du va underbar gumman? det visste iaf jag :)

DU ÄR UNDERBAR!

Kommentera inlägget här: