JAG ÄR DIN MAN

Tog en kvällspromenad och nu får ni inte tro att jag är värsta hurtigbullen och är ute varje dag. Det är faktiskt bara när jag skriver här i bloggen att jag gjort det som jag faktiskt också tagit promenaden. Om man då går bakåt i tiden, bland inläggen, är promenaderna också lätträknade.

Hur som helst. Jag gjorde det ikväll.

Efter några hundra meter kommer det på andra sidan vägen som jag just håller på att korsa två unga tjejer på cykel. Rätt vad det är saktar den ena tjejen in och tittar åt mitt håll samtidigt som hon gapar -Jimmy!

Jag fortsätter att gå med hör tjejen förläget säga till sin kompis.

- A, men vadå jag såg bara en stor täckjacka typ.

Inte konstigt jag är singel då man misstar mig för att vara man. Tydligen faller jag då inte ens gaymännen i smaken.

Livet suger.
Kommentera inlägget här: