CHANS TILL ROMANS

- Hej, gymkillen. Det här är Mix Megapol som ringer.
- Eeeeh, hejsan.
- Vi har ett inslag som heter "Chans på romans" där man kan få tillfälle att bjuda ut någon som man vill gå på dejt med. Vi har en tjej som vill gå på dejt med dig.
- Eeeeh, okej.
- Till att börja med vill jag fråga om du är singel.
- Eeeeh, ja det är jag.
- Bra då var första steget avklarat. Tjejen som vill bjuda ut dig går på samma gym som dig och du har varit inne hos henne på hennes jobb. Vet du vem det är?
- JA! Tyvärr vet jag inte hennes namn, men hon är något alldeles extra. Hon har världens finaste ögon och är den härligaste tjej jag träffat. VILL HON GÅ PÅ DEJT MED MIG?
- Ja, det är just hon som önskar att äta middag med dig. Nu, gymkillen, står du inför två alternativ. Du får möjligheten att tacka ja till att träffa henne och vi på Mix Megapol bjuder på rubbet eller får du 500kr av mig här och nu och vi glömmer detta samtal. Vad väljer du?
- SJÄLVKLART EN DEJT MED SNYGGASTE TJEJEN EVER!!

(I bakgrunden hörds; Haaaaaaalllelllujjjjaaa)

Tyvärr är inget av detta sant eller egentligen är allt verklighet förrutom det att det inte var jag som bjöd ut gymkillen. Men imorgon är en annan dag och då kanske!

Sussie:

Nu har det varit mycket snack om denna gymkille! Kom igen och go for him Ewa.. Vad är det värsta som kan hända? Att du måste sluta träna? Puss

LordA:

Go Go Go Go Go.

Håller med Sussie. Om han nu MOT förmodan skulle tacka nej så vet du i alla fall vart landet ligger.Antingen får du en undrbar date eller så vet du att du måste gå vidare.... Så Kör nu tjejen. Take whats yours.....

Kommentera inlägget här: